Services:CUPRA Electric performance new-cupra-leon-kl16 DK/DA

CUPRA Serviceabonnement

Med oprettelse af et af vores CUPRA Serviceabonnementer har du færre bekymringer, når din bil skal til service. Med vores service, direkte fra et autoriseret CUPRA-værksted, er du altid sikret, at din bil er de bedste hænder.

Få autoriseret service på din CUPRA

Vi er alle forskellige, og det afspejler sig også i vores brug af biler. Netop derfor har vi oprettet tre forskellige former for serviceabonnementer til din CUPRA.

Girl%20next%20to%20a%20CUPRA%20car

Vi tilbyder 3 serviceabonnementer

Uanset om du er ved at købe en helt ny CUPRA, eller om din CUPRA allerede har kørt i et par år, har vi et abonnement, der passer til netop din bil.

1. Basisabonnement

Autoriseret Basisabonnement - kan oprettes, hvis din CUPRA er minimum 4 måneder gammel, regnet fra 1. indregistrering.

2. Serviceabonnement

Autoriseret Serviceabonnement - kan oprettes senest inden 24 måneder, regnet fra din CUPRAs 1. indregistrering.

3. Service- og Reparationsabonnement

Autoriseret Service- og Reparationsabonnement - kan oprettes senest inden 24 måneder, regnet fra din CUPRAs 1. indregistrering, såfremt din CUPRA har overholdt producents serviceplan.

Sammenlign abonnementerne

Hvad kan CUPRA Serviceabonnementerne tilbyde?


Et Autoriseret Basisabonnement er en abonnementsform, hvor du betaler et fast beløb, der dækker arbejdslønnen til de fastsatte services på din CUPRA. 

Du kan tegne et Autoriseret Basisabonnement til din CUPRA, hvis den er minimum 4 måneder gammel, regnet fra 1. indregistrering.

 

Hvad dækker et Autoriseret Basisabonnement?

Et Autoriseret Basisabonnement dækker arbejdslønnen for de fastsatte services fra producenten, live opdateringer af din bil ved serviceeftersyn med ServiceCam, samt motorolie og oliefilter til din CUPRA. 

Abonnementet omfatter også efterfyldning af motorolie og sprinklervæske mellem serviceeftersyn.

 

Hvad dækker et Autoriseret Basisabonnement ikke?

Abonnementet dækker ikke anbefalede tillægsarbejder, såsom tændrør, filtre og tandrem, samt øvrige reparationer, der måtte være nødvendige for at opretholde bilens drift. Dette er ydelser, der vil blive opkrævet særskilt af din CUPRA-partner.

 

Kan jeg ændre mit Autoriserede Basisabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere antallet af kilometer på dit eksisterende Autoriserede Basisabonnement.

Ønsker du at ændre i dit eksisterende abonnement kan du benytte dette link - klik her.

 

Hvad sker der med abonnementet, hvis jeg vil sælge min bil?

Hvis du beslutter dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret CUPRA-værksted – og øger både bilens værdi og køberens tryghed. Vi får dog ikke automatisk besked, hvis du beslutter dig for at sælge bilen. 

Ved ejerskifte kan oplysninger ændres via dette link - klik her.

Ved opsigelse af abonnement gøres det via dette link - klik her.


Et Autoriseret Serviceabonnement er en udvidelse af Basisabonnementet, hvilket betyder at tillægsarbejde i forbindelse med service også er dækket. Dette er noget, som ikke er inkluderet i vores Basisabonnement. 

Det er muligt at oprette et Autoriseret Serviceabonnement frem til 24 måneder efter bilens 1. indregistrering, såfremt bilen har overholdt producentens serviceplan. 

 

Hvad dækker et Autoriseret Serviceabonnement?

Et Autoriseret Serviceabonnement dækker arbejdsløn til det af producentens anbefalede service, inklusive producentens anbefalede tillægsarbejder og de under servicen anvendte reservedele, som fremgår af producentens serviceplan, samt live opdateringer af din bil ved serviceeftersyn med ServiceCam.

Abonnementet omfatter også efterfyldning af motorolie og sprinklervæske mellem serviceeftersyn.

 

Hvad dækker et Autoriseret Serviceabonnement ikke?

Et Autoriseret Serviceabonnement dækker ikke reparationer eller udskiftning af reservedele, som ikke fremgår af producentens serviceplan, og andre reparationer, som måtte være nødvendige for at opretholde bilens drift.

 

Kan jeg ændre mit Autoriserede Serviceabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere perioden og antallet af kilometer.

Hvis du ønsker at opgradere til et Autoriseret Service- og Reparationsabonnement, så er dette også muligt indtil 24 måneder fra bilens 1. indregistrering. Dette er med forbehold for, at din bil er fuldt serviceret på et autoriseret CUPRA-værksted.  

Ønsker du at ændre i dit eksisterende abonnement kan du benytte dette link - klik her.

 

Hvad sker der med abonnementet, hvis jeg vil sælge min bil?

Beslutter du dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret CUPRA-værksted og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Vi får dog ikke automatisk besked, hvis du beslutter dig for at sælge bilen.

Ved ejerskifte kan oplysninger ændres via dette link - klik her.

Ved opsigelse af abonnement gøres det via dette link - klik her.


Når du køber en ny bil, kan du med fordel tegne et Autoriseret Service- og reparationsabonnement fra CUPRA.

Med et Autoriseret Service- og reparationsabonnement betaler du et fast beløb og behøver ikke bekymre dig om fremtidige udgifter til service eller eventuelle reparationer til din CUPRA. 

 

Hvornår kan jeg tegne et Autoriseret Service- og reparationsabonnement?

Du kan tegne et Autoriseret Service- og reparationsabonnement fra 1. indregistrering og 24 måneder frem. Abonnementet løber som udgangspunkt i mindst 1 år og højst 6 år eller 300.000 km., men det kan naturligvis reguleres hen ad vejen, hvis dit kørselsbehov ændrer sig.

 

Hvad dækker et Automatisk Service- og reparationsabonnement?

Under serviceeftersyn dækker det Autoriserede Service- og reparationsabonnement arbejdsløn, udskiftning af de under servicen nødvendige reservedele, tændrør, forbrugsvæsker (olie, påfyldning af AdBlue under servicen samt sprinkler- og kølervæske), live opdateringer af din bil ved serviceeftersyn med ServiceCam, samt efterfyldning af forbrugsvæsker mellem serviceeftersyn (undtagen efterfyldning af AdBlue mellem service, der kræver et tilvalg) *

Abonnementet dækker også udbedringer af fejl, som er forårsaget af mekaniske svigt og/eller normalt slid på

  • Motor, gearkasse og differentiale
  • Elektriske styreenheder, computere og instrumenter
  • Bremser inkl. slid
  • Turbo, udstødning og katalysator
  • Drivaksler, støddæmpere og ophæng
  • Viskerblade
  • Pærer
  • Generator
  • Starter

 

Hvad dækker et Autoriseret Service- og reparationsabonnement ikke?

  • Efterfyldning af AdBlue mellem service
  • Påfyldning af brændstof og øvrige drivmidler
  • Eftermonteret uoriginalt udstyr eller udstyr der ikke er monteret af en autoriseret servicepartner
  • Kortopdatering af navigationsanlæg
  • Karosseri-, lak eller rustbeskyttelse, herunder undervognsbehandling
  • Omkostninger ifm. forsynskontrol eller omkostninger til lovpligtige syn
  • Skader dækket af alm. kaskoforsikring
  • Kosmetiske skader, herunder interiør
  • Lygter, spejle og glas
  • Kaleche, hardtop, spoilere, karosseri
  • Rengøring
  • Skader som følge af udefrakommende genstande eller tyveri, hærværk, punkteringer mv.

 

Kan jeg ændre mit Autoriserede Service- og reparationsabonnement efter oprettelsen?

Det er altid muligt løbende at justere perioden og antallet af kilometer.

Hvis du ønsker at ændre til et Autoriseret Serviceabonnement, så er dette muligt frem til 2 år efter 1. indregistrering. Vær opmærksom på, at du ikke kan genoprette dit Autoriserede Service- og Reparationsabonnement på et senere tidspunkt, hvis din CUPRA er ældre end 24 måneder, gældende fra 1. indregistrering. 

Ønsker du at ændre i dit eksisterende abonnement kan du benytte dette link - klik her.

 

Hvad sker der med abonnementet, hvis jeg vil sælge min bil?

Beslutter du dig for at sælge bilen inden for den periode, hvor abonnementet dækker, kan den nye ejer overtage abonnementet. Det giver køberen sikkerhed for, at bilen er blevet passet på et autoriseret CUPRA-værksted og øger både bilens værdi og køberens tryghed.

Vi får dog ikke automatisk besked, hvis du beslutter dig for at sælge bilen.

Ved ejerskifte kan oplysninger ændres via dette link - klik her.

Ved opsigelse af abonnement gøres det via dette link - klik her.


Slip for bekymringerne med et CUPRA Serviceabonnement

Betingelser

Få et uforpligtende tilbud

Autoriseret Basisabonnement

Autoriseret Serviceabonnement

Autoriseret Service- & Reparationsabonnement